cheap replica watches fake piaget dancer for sale,rolex replicas fake cartier roadster watch,replica watches paypal tag heuer fakes replica watches

TURKCE - ENGLISH
 |    Ara
  YAZILI İLETİŞİM İŞ MEKTUPLARI VE E-POSTA YAZMA TEKNİKLERİ

Eğitimin Amacı
Yazılı İletişimin iç ve dış müşteri beklentilerini karşılaması ve şirketin imajını doğrudan etkilediği konusunda farkındalık yaratılması, yazan kişiye istediği sonuca ulaşması için, okuyucu odaklı içeriğe sahip iş mektupları / e-mail yazma becerisinin pekiştirilmesi.

Eğitimde İşlenecek Konular
  • Konfor alanı ve Başarının 3 B si
    Beceri geliştirirken yaşanan süreci hatırlamak ve etkin yazılı iletişim kurmak için unutulmaması gerekenler
  • İletişimde etkinlik nedir ?
    Sonuç odaklı iletişim; ne yazdığımız ve elde edilen sonuç..
  • İş mektubu / e-mail nedir?
    Yazılı iletişimin önemi ve fonksiyonu üzerinde durulacak.
  • İş mektubu /e-mail in unsurları
    Bilgi
    Aksiyon
  • Okuyucuları sınıflamak ve ihtiyaçları karşılamak.
    Okuyanın beklentileri
    Okuyucu odaklı içerik
  • Yazılı iletişim Süreci
    Analiz - Amacım
    Organizasyon - Bilgi
    Aktarım – Dil/Tavır
  • Zihni planlama tekniği
    Mind mapping/Zihin haritaları
  • Yazı Modelleri
    Üç paragraf modeli
    Başlık Modeli

Süre: 2 gün

Eğitimin Amacı
Yazılı İletişimin iç ve dış müşteri beklentilerini karşılaması ve şirketin imajını doğrudan etkilediği konusunda farkındalık yaratılması, yazan kişiye istediği sonuca ulaşması için, okuyucu odaklı içeriğe sahip iş mektupları / e-mail yazma becerisinin pekiştirilmesi.

Eğitimde İşlenecek Konular
  • Konfor alanı ve Başarının 3 B si
    Beceri geliştirirken yaşanan süreci hatırlamak ve etkin yazılı iletişim kurmak için unutulmaması gerekenler
  • İletişimde etkinlik nedir ?
    Sonuç odaklı iletişim; ne yazdığımız ve elde edilen sonuç..
  • İş mektubu / e-mail nedir?
    Yazılı iletişimin önemi ve fonksiyonu üzerinde durulacak.
  • İş mektubu /e-mail in unsurları
    Bilgi
    Aksiyon
  • Okuyucuları sınıflamak ve ihtiyaçları karşılamak.
    Okuyanın beklentileri
    Okuyucu odaklı içerik
  • Yazılı iletişim Süreci
    Analiz - Amacım
    Organizasyon - Bilgi
    Aktarım – Dil/Tavır
  • Zihni planlama tekniği
    Mind mapping/Zihin haritaları
  • Yazı Modelleri
    Üç paragraf modeli
    Başlık Modeli

Süre: 2 gün

Tüm Hakları MEGEM ' e aittir.   Kullanım Şartları  Gizlilik Web Tasarım